Telefon Chat med os
88 44 22 22
Mandag - Fredag:
10:00 - 16:00
Chat med os

Oftest stillede spørgsmål

  • Hvornår kan jeg se pengene på min konto?

    Din ansøgning bliver behandlet efter en 48 timers betænkningstid. Hvis din konto er i NORDEA, vil du derefter kunne se pengene din konto i løbet af 15 minutter. Hvis du har konto i en anden bank, vil du modtage pengene næste kommende hverdag efter overførsel.

  • Hvornår kan jeg ansøge om et lån?

    Du kan ansøge om et lån 24/7 og vi vil behandle din ansøgning i vores åbningstid mandag til fredag fra kl. 8 til kl. 17.

  • Hvilke krav stilles der til mig som lånetager?

    • Du skal være mindst 20 år gammel;
    • Du må ikke være registreret i RKI eller Debitor Registret;
    • Du har et NemID;
    • Du har bopæl i Danmark;
    • Du har en aktiv e-mail adresse, dansk telefon nummer og en bankkonto tilhørende dig.

  • Hvor meget kan jeg låne og hvad er løbetid?

    Du kan nemt og enkelt vælge det ønskede lånebeløb samt tilpasse lånets løbetid til dit behov, og se hvad det endelige tilbagebetalingsbeløb, plus eventuelle renter, vil være, afhængig af om du er en ny eller eksisterende kunde. Hvis du er en ny kunde, kan du låne op til 4000 DKK med en løbetid på op til 30 dage helt gratis! Som eksisterende kunde, kan du låne op til 10.000 DKK med en løbetid på op til 30 dage. Hvis det første lån betales tilbage rettidigt, vil det maksimale lånebeløb du kan ansøge om, forhøjes med 1500 DKK. Nedenfor kan du se hvor meget du kan låne. Det maksimale lånebeløb udregnes bl.a. ud fra alder og antal af dine tidligere lån:


    1. lån op til 4000 DKK
    2. lån op til 5000 DKK
    3. lån op til 6000 DKK
    4. lån op til 7000 DKK
    5. lån op til 8000 DKK
    6. lån op til 9000 DKK
    7. lån op til 10000 DKK

  • Skal jeg dokumentere min indkomst med lønsedler og Årsopgørelse?

    Nej. Vi kræver ikke dokumentation der beviser din indkomst.

  • Hvor meget kan jeg låne og hvad er løbetid?

    Du kan låne op til kr. 10.000,00 med tilbagebetaling af lånet på op til 30 dage.

  • Kan jeg optage flere lån på samme tid?

    Det er desværre ikke muligt. Du kan dog ansøge om et nyt lån så snart du har indfriet det eksisterende lån.

  • Hvor hurtigt efter indfrielse af det eksisterende lån kan jeg ansøge om et nyt lån?

    Der er ingen tidsbegrænsing. Så snart vi har modtaget og registreret din indbetaling hos os, er du velkommen til at søge på ny.

  • Kan jeg indfrie lånet før tid?

    Du har ret til, helt eller delvis, at indfrie dit lån når som helst inden forfaldsdatoen. Der er ingen omkostninger forbundet til dette.

  • Hvornår få jeg svar på min ansøgning?

    Du vil kunne se svaret på din skærm få sekunder efter du har sendt ansøgningen ind til os.

  • Kan jeg ansøge om et lån uden at registrere mig på hjemmesiden?

    Det er desværre ikke muligt. Du skal oprette en profil på vores hjemmeside for at kunne ansøge om et lån.

  • Hvorfor skal jeg bruge mit NemID?

    NemID er din digitale signatur, der sikrer, at du er den du udgiver dig for at være, når du underskriver din låneaftale. Med NemID giver du samtykke til at vi må bruge dine personlige oplysninger til vores kreditvurdering og dermed gør det muligt at behandle din ansøgning med det samme.

  • Hvordan indfrier jeg lånet?

    Du kan indfrie dit lån med en bankoverførsel over din NetBank eller på det nærmeste posthus. FIK-koden kan du finde i den regning, som du har modtaget fra os ved oprettelsen af lånet.

    Ved betaling over din Netbank, bedes du anvende følgende konto nummer:

    • Reg.nr.2191:
    • Konto nr.: 8981873654

    Husk, at oplyse dit lånenummer i referencefeltet! Oplysningerne om hvad dit lånenummer er, kan du finde i din profil og/eller i den fremsendte regning.

  • Hvornår modtager I min indbetaling?

    Hvis du benytter dig af NORDEA, vil vi kunne se din indbetaling med det samme. Hvis du indbetaler via en anden bank end NORDEA, vil vi kunne se din indbetaling næste kommende bankdag.

  • Kan jeg fortryde lånet?

    Du har ret til at fortryde lånet efter kreditlovens § 19. Forrtrydelsesfristen er 14 dage og fristen regnes som udgangspunkt fra den dag du indgår aftalen. Inden udløbet af fortrydelsesfristen er du forpligtet til at underrette kreditgiver om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.

  • Hvad hvis jeg ikke kan tilbagebetale mit lån til tiden?

    Du kan vælge at forlænge din løbetid med 14 eller 30 dage. Du skal blot indbetale forlængelsesgebyr til os senest på tilbagebetalingsdatoen. Forlængelsesgebyret kan du finde både i din profil og i den fremsendte regning.